Mandrake 9.1 και X shortcuts

DJ Art djart at linux.gr
Mon Oct 13 20:00:36 EEST 2003

On Monday 13 October 2003 00:38, Nikolaos Dionysopoulos wrote:
> Χαιρετώ την λίστα.
> Μετά από ένα πρόσφατο format έβαλα με καθαρό install το Mandrake
> Linux 9.1, οπότε παρατήρησα την ακόλουθη «περίεργη» συμπεριφορά στα X
> : δεν λειτουργούν τα πλήκτρα συντόμευσης Ctrl-Alt-F1 έως Ctrl-Alt-F12
> για αλλαγή virtual console και τα Ctrl-Alt-Plus Ctrl-Alt-Minus για
> αλλαγή resolution. Το Ctrl-Alt-Backspace λειτουργεί όμως κανονικά.
> Και το πιο παλαβό : Αν τρέξω vmware και ξεκινήσω ένα εικονικό
> μηχανάκι, τα Ctrl-Alt-F1 έως Ctrl-Alt-F12 δουλεύουν κανονικά!! Όλο
> αυτό το παλαβό σκηνικό με κάνει να σκέφτομαι πως η μαμά Mandrake κάτι
> [...]

Μπα, δε νομίζω να θέλανε να το κάνουνε επίτηδες, μάλλον περί λάθος στο
configuration των Χ πρόκειται (ή bug των X).

Το είχα διορθώσει το πρόβλημα στο παρελθόν στο Mandrake, σβήνοντας μία
γραμμή από το XF86Config-4, αλλά πλέον δεν θυμάμαι ποιά ακριβώς ήταν
αυτή. Είναι μία που μοιάζει με setting για το συνδυασμό αλλαγής
πλήκτρου αν θυμάμαι καλά, αλλά είναι λάθος.

Αν δεν κάνει κόπο, κάνε paste το Keyboard Section από το /etc/X11/
XF86Config-4 αρχείο. Αν δώ τη γραμμή, θα το θυμηθώ.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)