Problems

Aleksandros Paleos apalaios at cs.teiath.gr
Fri Oct 10 23:15:45 EEST 2003

Καλησπέρα έχω κάποιες απορίες και όποιος μπορεί να με βοηθήσει.
Έχω κατεβάσει το openoffice 1.1.0 από που μπορώ να κατεβάσω ελληνική
ορθογραφία;To el.openoffice.org αναφέρει ορθογραφία για την έκδοση 1.0.2
Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο έτσι ώστε είτε βρίσκομαι σε kde ή στο  gnome να
αλλάζω τη γλώσσα με το ctrl+shift όπως έκανα και στα windows. Κατάλαβα ότι
εαν ρυθμίσω κατάλληλα τον Xserver θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο έτσι
διάβασα το manual που μου είπε ένα παιδί από τη λίστα έτσι πλέον το αρχείο
μου μοιάζει με αυτό.

Section "InputDevice"
  Driver       "Keyboard"
  Identifier   "Keyboard[0]"
  Option       "MapName" "Greek Keyboard [ pc104 + toggle ]"
  Option       "Protocol" "Standard"
  Option       "XkbLayout" "us,el"
  Option       "XkbModel" "pc104"
  Option       "XkbOptions" "grp:ctrl_shift_toggle"
  Option       "XkbRules" "xfree86"
EndSection

To θέμα είναι ότι πλέον δεν αλλάζει ούτε με το συνδυασμό που του είχα βάλει
στο KDE...Καμμια ιδέα;
Επίσης παρατήρησα ότι το Suse 8.2 έχει 2 XF86Config files

 locate XF86Config
1)/etc/X11/XF86Config
2)/etc/XF86Config
Ποιό από τα 2 πειράζω;

Επίσης από τα γράμματα της λίστας βρήκα και τις παρακάτω εντολές για τη
ρύθμιση των Ελληνικών

echo -ne "\033(K\033)K" >/dev/tty
setfont iso07.16
loadkeys gr

Πως ακριβώς τις εκτελώ; Εγώ τις έβαλα μέσα σε ένα αρχείο και το εκτελώ κάθε
φορά που βγαίνω σε κονσόλα. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω με ποιο κουμπί να
αλλάξω τη γλώσσα για να αρχίσω να γράφω Ελληνικά.!

Α! κάτι τελευταίο μπορώ να διαβάσω Ελληνικά ονόματα αρχείων από ntfs,fat32,faτ
; Τι προσθέτω σε μια εντολή mount; Τι προσθέτω στο /etc/fstab?
Αυτά Ξέρω ότι είναι πολλά εαν μπορείτε βοηθήστε.
Ευχαριστώ
--
Παλαιός Αλέξανδρος
Φοιτητής ΤΕΙ Πληροφορικής Αθήνας