απότην HOL στην FORTHnet [ πάρετονέναχτύπατονάλλο ]

zeppelin zeppelin at techteam.gr
Thu Oct 9 22:18:36 EEST 2003

On Thu, 9 Oct 2003 21:31:09 +0300, Fanurgakis Manolis wrote
> 15%; Τόσοι πολλοί; (-8
> Εγώ θα έλεγα ότι είμαστε κάτω του 5%...

και 1% να ήμασταν εμένα δεν θα με πείραζε να δούλευε. αν μη τι άλλο να το
έλεγε. ΚΥΡΙΟΙ είμαστε περήφανοι που δεν παίζει σε GNU/Linux, BSDs, κλπ..

The site www.forthnet.gr is running Apache/1.3.12 (Unix) on IRIX.
IRIX (τι είναι αυτό;; ΧΑΧΑΧΑ. έχει IE 4+ ??)
πάντως η ασφάλεια του ΙΕ4 υπερέχει από τον τελευταίο Μοζίλα (ναι ναι. ακούστε
την FORTHnet!)

> Με το να λάβουν πολλά μηνυμάτων διαμαρτυρίας, χωρίς μύδρους όμως,
>  ίσως να γίνει κάτι.
εντέλει αυτό κάνω. (τους έστειλα, έστειλα εδώ, και πόσταρα και στο
www.myphone.gr & www.techteam.gr να το δουν όσοι ενδιαφέρονται)

btw: http://eshop.forthnet.gr (όχι httpS as I thought)