από την HOL στην FORTHnet [πάρε τον ένα χτύπα τον άλλο]

Nikos Kouremenos zeppelin at techteam.gr
Thu Oct 9 20:29:21 EEST 2003

βρε τι σου είναι αυτή η ασφάλεια.
η μεν HOL δεν μου έλεγε το jabberd version για λόγους ασφαλείας<!!!> το
ότι το έχει στήσει λάθος δεν την πείραζε! (κάφριλα)

διαβάστε όμως και της 'άλλης' 'σοβαρής' [ρόμπας] της κας FORTHnet

πως λέμε ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος!
~~~
θα μιλήσω σκληρά.

λοιπόν καταρχήν ένα μαγαζί πρέπει να είναι σε ανοικτό σε όλους εκτός από
τους κλέφτες. κλέφτης δεν είμαι, να τους δώσω την πιστωτική μου ήθελα
αλλά είναι τόσο μ@λ@κες.

αρχικά το eshop.forthnet.gr
δνε παίζει με Konqueror ή ότι άλλο. (σου λέει μη συμβατός browser,
παρόλο που υποστηρίζει ο browser SSL)
στην συνέχεια ανοίγω Mozilla firebird (used to be netscape).
όλα φαίνονται να πηγαίνουν κανονικά..
σε κάποια φάση (αφού έχω δώσει τα μισά μου στοιχεία) πατάω submit κια
μου λέει το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!:

χρησιμοποιήστε μόνο IE4x+ για λόγους ασφαλείας!!!!!!! (τις τρύπες του IE
τις λέμε ασφάλεια τώρα..) αναρωτιέμαι αν ξέρουν ποιος έφτιαξε το SSL που
τόσο καμαρώνουν με την κώλο verysign τους..

καλά ΠΟΣΟ Μ@Λ@ΚΕΣ μπορεί να είναι οι τύποι. ΝΤΡΟΠΗ στην FORTHNET που αν
μη τι άλλο μας το παίζει εταιρία της σύγχρονης (χέσε μας) τεχνολογίας..

ε ρε καραγκιοζιστάν!
ΔΗΛΑΔΗ ΚΥΡΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ (σιγά μην σας πέσει καμιά γραβάτα) κάποιος που
είανι σε Unix/Linux (χμμ κάπου το 15 % των NET users!) δνε μπορεί να
κάνει register και να σας τα ΣΚΑΣΕΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ;

είστε τόσο Μ@Λ@ΚΕΣ;
αναρωτιέμαι..

ή μήπως έχει βγάλει η M$$ τον IE για Unix/Linux (αναρωτιέμαι στην
τελική, και αν ξέρετε ότι τον έχει βγάλει για MacOSX!)

να χαίρεστε την παράγκα σας
το σκατομάγαζο σας.

δεν είμαι κλέφτης, αλλά άμα μπορούσα να σας φτύσω θα το έκανα.

Μ@Λ@ΚΕΣ, θέλετε και λεφτά ("οοοο άκουσα ΛΕΦΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, γρήγορα να το
φτιάξω να τους τα πέρνω" - έλληνες 'επιχειρηματίας' που θέλουμε να
επενδύσει και στις ΝΕΕΣ τεχνολογίες και την ΚτΠ (ρε το άλλο με τον ΤΟΤΟ
το ξέρετε;))

δεν σας άρεσε η γλώσσα μου ε;
ΧΕΣΤΗΚΑ ΚΑΦΡΡΡΡΡΡΡΡΡΟΙ
~~

αυτό έστειλα στην τολμάνει να έχει το όνομα FORTH ποτε (net)