2.6.0 comment

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Thu Oct 9 03:32:41 EEST 2003

On Wednesday 08 October 2003 17:58, P. Christeas wrote:
<snip>
> Το νέο είναι οτι διαβάζεις την /dev/input/mice , πρίν ακόμα συνδεθεί
> το ποντίκι (ή το module). Μπορείς (θεωρητικά) να αλλάξεις από PS/2 σε
> USB ποντίκι χωρίς να κλείσουν τα X.

Πρακτικά, μπορείς τουλάχιστον από τον 2.4.20 (πιθανότατα από αρκετά
παλιότερα) να έχεις PS/2 και USB ταυτόχρονα να παλεύουν για το ποιος θα
ελέγξει τον pointer (αυτό το config παίζει στο Thinkpad μου :-)

Δηλ. ο Χ να δέχεται ταυτόχρονα εντολές και από τα δύο τρωκτικά. Αρκετά
διασκεδαστικό, θα έλεγα. Ααα ρε Linux, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ FEATURES! :-P

-Α