auto-saving me procmailrc kaneis?

Fotis Georgatos gef at ceid.upatras.gr
Wed Oct 8 21:49:25 EEST 2003

Γεια και χαρά,

συνήθως ακολουθώ την DIY μέθοδο αλλά σήμερα θα είμαι πιο πρωτότυπος,
πιστεύοντας ότι κάποιος εδώ μέσα έχει ήδη λύσει το εξής πρόβλημα:

Θέλω μέσω του .procmailrc, τα incoming attachments από ένα συγκεκριμένο
αποστολέα να σώζονται αυτόματα σε ένα directory.
Με άλλα λόγια, δεν με ενδιαφέρει καθόλου το περιεχόμενο του μηνύματος,
απλώς και μόνο να κρατήσω σε ένα συγκεκριμένο κατάλογο το attachment.
Πρέπει να είναι κάποιος μηχανισμός βασισμένος στο metamail...

Φώτης