SuSE 9.0

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Oct 8 08:32:46 EEST 2003

Filippos Papadopoulos wrote:
> Ίσως θα ήταν καλυτερα, αν φυσικά έχεις την οικονομική ευχέρεια, να το
> αγοράσεις όταν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Προσωπικά πιστεύω ότι έτσι θα
> βοηθήσεις την αγαπημένη σου διανομή να γίνει ακόμα καλύτερη. Άλλωστε έχω
> την εντύπωση ότι η SuSE, αν το πάρεις αντιγραμμένο, θα φωνάζει ότι έχουμε
> υψηλα επίπεδα πειρατείας στην Ελλάδα...

Βασικά, ψάξε να βρεις οπουδήποτε πάνω σε κουτί της SUSE(έτσι πρέπει να
το γράφετε τώρα, λένε!) ότι απαγορεύεται να το αντιγράφεις. Ναι μεν δεν
πρέπει, αλλά δεν το λέει. Καθόλου δεν θα την χαλούσε να διαδωθεί έτσι το
  distibution της, να αποκτήσει userbase και να γκρινιάξει μετά. IMHO,
εγώ που έχω αγορασμένο το SUSE θα το δώσω σε όποιον μου του ζητήσει,
παρόλο που το έχω πληρώσει.

- Γιάννης