omega & hyphenation

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Sun Oct 5 00:12:51 EEST 2003

On Saturday, October 4, 2003, at 04:01  PM, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Ερμ, από τις οδηγίες της εγκατάστασης, έκανες τα βήματα που αφορούν
> τα updmap.cfg / updmap; Γιατί κι εγώ νομίζω αυτά είχα παραλείψει από
> βιασύνη και μου έβγαζε το ίδιο πρόβλημα...

Θρίαμβος! ;)

Σε ευχαριστώ. Το πρόβλημα είναι ότι είχα δύο updmap.cfg και (ώ μεγάλε
Murphy[1]) φυσικά το άλλαξα μόνο στο ένα...

Τώρα όχι μόνο δουλεύει, αλλά δουλεύει και χρησιμοποιώντας unicode tex
files, δηλαδή το ακόλουθο:

%%%%%%%%%LaTeX2e%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
\documentclass[12pt,a4paper]{amsart}
\usepackage[utf8]{inputenc}
\usepackage{kerkis}
\usepackage[greek]{babel}
\begin{document}
\section{Δοκιμή}
  Γειά σου κόσμε!
  \subsection{Κεφαλαία}
  ΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩ
  \subsection{Μικρά}
  αβγδεζηθικλμνξοπρστυφχψω
  \section{\textlatin{English}}
\textlatin{Hello world!}
\end{document}
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Ευχαριστώ,

Κώστας

ΥΓ. Κινδυνεύοντας να διαπράξω ύβρη, νομίζω ότι αν και η γραμματοσειρά
είναι όντως γενικά όμορφη, το μικρό (πεζό) σίγμα έχει κάποιο πρόβλημα.
Δεν θα έπρεπε η οριζόντια γραμμούλα να είναι ευθυγραμμισμένη με την
κορυφή του "κύκλου"? Τώρα φαίνεται να είναι ευθυγραμμισμένη με την
κορυφή του μικρού τ.
ΥΓ2. Αφου δουλεύει το unicode encoding, conceptually η δημιουργία ενός
φίλτρου που θα καθιστά το \textlatin άχρηστο δεν πρέπει να είναι
δύσκολη...

[1] Ο οποίος τιμήθηκε αυτή την εβδομάδα για τη θεωρία του στα
Improbable Nobel awards (http://www.improb.com/ig/ig-top.html) :)

--
Constantinos Antoniou
Ph.D. Candidate