omega & hyphenation

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Sat Oct 4 21:47:01 EEST 2003

On Friday, October 3, 2003, at 08:07  AM, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Θα μπορούσες να δοκιμάσεις την γραμματοσειρά Κερκίς [0], που είναι
> Type1 (= διανυσματική) και λογικά δε θα έχεις τέτοια προβλήματα. Εγώ
> πάντως την βρίσκω πολύ καλοσχεδιασμένη, και από τότε που την έβαλα δεν
> ξέρω αν θα ξαναχρησιμοποιήσω τις εξ ορισμού γραμματοσειρές του LaTeX
> για ελληνικά (πολύ κλασσικές για τα γούστα μου αλλά και για τα κείμενα
> που γράφω). Το μόνο μειονέκτημά της είναι ότι δεν είναι ελεύθερη [1],
> αλλά έτσι κι αλλιώς οι γραμματοσειρές θα είναι ένα από τα τελευταία
> προπύργια που θα πέσουν ως προς αυτό το θέμα. :^/

Αυτή μου φαίνεται η καλύτερη λύση. Έκανα μια προσπάθεια να την
εγκαταστήσω χθες τη γραμματοσειρά αλλά απέτυχα.... Τα μη τονισμένα
ελληνικά γράμματα φαίνονται ως αγγλικά. Τα τονισμένα φαίνονται ως κενά
(τα κανονικα Αγγλικα φαινονται καλα) (και με διάφορα προβλήματα...)

Χρησιμοποιω το ακόλουθο αρχείο:
%%%%%%%%%LaTeX2e%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
\documentclass[12pt,a4paper]{book}
\usepackage[iso-8859-7]{inputenc}
\usepackage[greek]{babel}
\usepackage{kerkis}
\begin{document}
  Γειά σου κόσμε!
\textlatin{Hello world!}
\end{document}
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Κάνω κάτι λάθος σε αυτό το αρχείο ή το πρόβλημα είναι με την
εγκατάσταση της γραμματοσειράς?

Το λατεχ δεν παραπονιεται, αλλα το xdvi λέει:

kpathsea: Running mktexpk --mfmode ljfour --bdpi 600 --mag 1+48/600
--dpi 648 gk7a
mktexpk: don't know how to create bitmap font for gk7a.
kpathsea: Appending font creation commands to missfont.log.
kpathsea: Running mktexpk --mfmode ljfour --bdpi 600 --mag 1+48/600
--dpi 648 k8r
mktexpk: don't know how to create bitmap font for k8r.

οπότε κάτι δεν παει καλά... Μήπως μπορει κανενας να δώσει καμία
κατεύθυνση (που τα έκανα μαντάρα?)

> <σνιπ>

>   Αυτές τις αηδίες με το \textlatin να μην είχε το LaTeX, και θα ήταν
> ιδανικό... Όταν είναι έτοιμο το Ωμέγα μετά από καμιά δεκαριά χρόνια,
> πείτε μου και εμένα. :^)

Αμην!

Κώστας