Presentation tool

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Sat Oct 4 18:55:02 EEST 2003

Καλημέρα ;)

Αν έχεις τα κείμενα σε latex ή/και χρησιμοποιεις πολλά μαθηματικά
σύμβολα ή/και δεν χρησιμοποιεις ελληνικα [1], μπορεις να δοκιμάσεις
κάποια απο τα facilities του λατεχ. Εγώ χρησιμοποιώ το απλό slides στυλ
και ειναι εξαιρετικά όμορφο.

Κάτι πολύ καλό είναι ότι ενσωματώνο σχήματα/διαγράμματα/charts σε pdf
(που προέκυψαν από eps είτε από omnigraffle [2] (εξαιρετικό visio-like
mac software) ειτε από octave, και χρωματίζονται ανάλογα με τα χρώματα
που χρησιμοποιώ στην παρουσίαση (έχω μπλε υπόβαθρό και κίτρινα
γράμματα, οπότε το διαγραμμα/γράφημα εμφανίζεται διαφανές (ώστε να
φαίνεται το μπλε υπόβαθρο), γραμμές, γράμματα, άξονες φαίνονται
κίτρινα, και τα δεδομένα του γραφήματος με το χρώμα που έχουν πάρει από
το octave κτλ.

Υπάρχουν και πολλές άλλες επιλογές στυλ στο latex, περιλαμβανομένων του
prosper, ppower4 και πολλά άλλα που κάνουν πολύ πιο προχωρημένα
πράγματα (transitions, ενσωμάτωση video κτλ κτλ)

HTH

Κώστας

[1] reference: τα προηγούμενα 10 μηνύματα στη λίστα ;)
[2] δεν το έχω δοκιμάσει τελευταία, αλλά το ίδιο πρέπει να ισχύει και
με eps από το dia...