statistics program???

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Fri Oct 3 12:21:10 EEST 2003

Alexandros Diamantidis wrote:

>Υπάρχει και το PSPP, που λέει ότι καταλαβαίνει τις εντολές του SPSS. Δεν
>έχω χρησιμοποιήσει όμως κανένα από τα δυο οπότε δεν ξέρω αν
>εξυπηρετεί...

Το PSPP είναι more-or-less abandoned, και καλώς είναι - το R είναι
πολλές κλάσεις καλύτερο (αν και με πολύ steep learning curve), έχει
ΠΟΛΛΑ (αμέτρητα, actually) έτοιμα πακέτα ανάλυσης, εξαιρετικό
extensibility, διαβάζει SPSS .sav αρχειάκια (ΚΑΙ compressed) και έχει ως
μόνο μειονέκτημα το θέμα του i18n στο rendering (postscript output,
δύσκολο να το πείσεις να γράψει ελληνικά)

Απόλλων