Παλιό Μηχάνημα;;

Aleksandros Paleos apalaios at cs.teiath.gr
Thu Oct 2 00:29:53 EEST 2003

Καλησπέρα μόλις απέκτησα ένα παλιό μηχάνημα (pentium 233 48 ram). Ψάχνω να
 βρω μια διανομή που να μπορεί να παίξει στο μηχάνημα μου. Από τη στιγμή όμως
 που στον άλλον μου υπολογιστή τρέχω ήδη suse 8.2, θα ήθελα να δοκίμαζαν κάτι
 σε redhat. Επίσης σκεφτόμουν ότι το gnome 2.0 θα μπορούσε ίσως να τρέξει εαν
 και δεν ξέρω το πόσο καλά, για αυτό σκεφτόμουνα κάτι σε xfcs ή σε fluxbox,
 καμμια πρόταση;
Μια που ο υπολογιστής αυτός προσφέρεται για "ξέσκισμα" θα πίστευα ότι αφού
βάλω κάποια διάνομη θα πρέπει να αρχίσω να τον πειράζω για να μάθω και κάποια
στιγμή. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να πειράξω πάνω του;;;πυρήνα-γραφικό
περιβάλλον-Από τι αρχίζω;
Ευχαριστώ.Α! Ξέχασα εγκατάστησα το openoffice από το suse 8.2. Η αγγλική
ορθογραφία φαίνεται να δουλεύει αλλά στα Ελληνικά κάνει ότι φαίνεται και στην
εικόνα(attachment) . Υποπτεύομαι πρόβλημα στις γραμματοσειρές...καμμια
πρόταση;

Α!και κάτι ακόμα τι πρέπει να προσθέσω και που στο /etc/X11/XF86Config για να
αλλάζω γλώσσα με το ctrl+shift ?

--
Παλαιός Αλέξανδρος
Φοιτητής ΤΕΙ Πληροφορικής Αθήνας