(no subject)

DJ Art djart at linux.gr
Wed Oct 1 16:15:41 EEST 2003

On Wednesday 01 October 2003 11:21, vasilis vardaloupas wrote:
> Θα ήθελα να πληροφορηθώ για κάρτες δικτύων ποιες τρέχουν σε linux,
> έχω το 9.1 mdk. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια  φτηνιάρικη.

Εγώ θα σου πρότεινα μια οποιαδήποτε κάρτα δικτύου με το Realtek
8139C/C+/D τσιπάκι.

Είναι η πιο φτηνή αν δεν κάνω λάθος, υποστηρίζεται εδώ και κάτι χρόνια
από όλα τα λειτουργικά, κλπ. Από επιδόσεις επίσης μια χαρά τα πάει, δεν
έχει εξωτικά χαρακτηριστικά προφανώς, αλλά από ταχύτητες για οικιακή,
αλλά και κάπως πιο advanced χρήση είναι fully ok. (έχω δεί 3 τέτοιες
κάρτες δικτύου πάνω σε linux-router ενός AP του Patras Wireless
Network ;)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?