Mozilla & ipv6

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Nov 29 03:12:20 EET 2003

Geia,

 > Geia sas paidia.
 > Parathrhsa oti otan trexw programmata ths Mozilla family
 > (Thunderbird/Firebird) fortwnetai to ipv6 module. kai meta arneitai na
 > bgei (BUSY) akoma ki an kleisw ta panta kai aposyndethw apo to internet.

Dokimase prwta na afaireseis ola ta ipv6 routes ka8ws kai tis ipv6
link/host scope diey8ynseis apo ola ta interfaces. An kai nomizw oti to
rmmod apla den yposthrizetai sthn periptwsh toy ipv6. Epishs kapoy eixe
parei to mati moy oti to ipv6 san module den einai aksiopisto stoys 2.4.x
kernels, alla de mporw na brw to link ayth th stigmh...

 > Kserei kaneis an o Mozilla(genika) xrisimopoiei apo twra ipv6 addressing?

O mozilla (opws kai poly akoma software) yposthrizei ipv6 edw kai kamposo
kairo. An exeis monimh syndesh sto internet me static IP address kai 8eleis
na asxolh8eis me to ipv6, yparxoyn tunnel brokers poy mporoyn na soy dwsoyn
ena terastio prefix gia na paikseis mazi toy. Egw exw ena /48 apo to
tb.ipv6.btexact.com (ahem, o nameserver toys fainetai na einai katw ayth th
stigmh, to tunnel doyleyei :).

 > --
 > Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis

Rgds,