dvd+r

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Nov 28 02:48:27 EET 2003

On Fri, Nov 28, 2003 at 12:47:23AM +0200, Stella Korakaki wrote:
> Οσο αφορά την εγγραφή dvd-r με dvdrecord + mkisofs πανε ολα καλα...
>
> Τώρα πως θα μπορέσω να γράψω σε dvd+r format? Τα δύο παραπάνω δεν
> το υποστηρίζουν.
>
> Δεν μπορεσα να βρώ κάποιο howto για dvd+r,dvd+rw σε linux.
>
> Γνωρίζει κανείς τίποτα?
>
> rgds,
> Στέλλα

  Αχ, πιάνεσαι αδιάβαστη. ;^) Ρίξε μια ματιά στα dvd+rw-tools, στο:

	http://fy.chalmers.se/~appro/linux/DVD+RW/

  Αν και δεν έχω προσωπική εμπειρία, απ' όσο ξέρω το συγκεκριμένο
πακέτο είναι ό,τι καλύτερο για εγγραφή DVD κάτω από Linux. Μάλιστα
πλέον υποστηρίζουν και DVD-R, αν και με κάποιους περιορισμούς.
Ουσιαστικά, θα έλεγα για το DVD+R ότι, όχι μόνο υποστηρίζεται, αλλά
έχει και συνολικά καλύτερη υποστήριξη από το DVD-R. Οπότε τώρα πλέον
ξέρεις. :^)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr