debian auto-update

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Nov 28 02:37:05 EET 2003

On Thu, Nov 27, 2003 at 11:41:03AM +0000, Stelios Bounanos wrote:
>  >>>>> On Thu, 27 Nov 2003 02:26:34 +0200, Vasilis Vasaitis
>  >>>>> <vvas at hal.csd.auth.gr> was rumoured to have said:
>
>  >   Η καλύτερα, ας εγκαταστήσει το πακέτο apt-doc να διαβάσει το "Using
>  > APT Offline". Η λύση που περιγράφεις είναι η δευτερεύουσα που
>  > προτείνεται εκεί μέσα. Η καλύτερη, την οποία χρησιμοποιώ κι εγώ, είναι
>  > να στα φέρνει το apt τα πακέτα και στο άλλο μηχάνημα με τη γρήγορη
>  > σύνδεση. Πρέπει βέβαια να είναι κι εκείνο Debian. :^)
>
> Ομολογώ οτι εχω τόσο καιρό εγκατεστημένο το apt-doc χωρίς να έχω διαβάσει
> [...]

  Όχι, έχεις διάφορα πλεονεκτήματα, όπως:

  - Αν κάτι πάει στραβά με το κατέβασμα κάποιων αρχείων, απλά
ξανατρέχεις το apt-get και τα κατεβάζει. Αυτό είναι πιο δύσκολο με το
wget, γιατί λόγω του -O (καθώς τα τοπικά και απομακρυσμένα ονόματα
αρχείων των πακέτων δεν είναι απαραιτήτως ίδια) φτιάχνει αρχεία
μηδενικού, ή μικρότερου μεγέθους.

  - Σε περίπτωση που καθυστερήσεις να πας να τα πάρεις, μπορείς να
ξανατρέξεις update και να βάλεις το apt-get να σου φέρει τα καινούρια
μόνο. Με ένα autoclean ξεφορτώνεσαι και τα παλιά, και είσαι μια χαρά.

  - Μπορείς να κατεβάζεις από πολλαπλά mirror, χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

  Και πιθανώς και άλλα που δε μπορώ να σκεφτώ τώρα.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+306976604701