dvd+r

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Nov 28 01:48:36 EET 2003

 > Οσο αφορά την εγγραφή dvd-r με dvdrecord + mkisofs πανε ολα καλα...
 > Τώρα πως θα μπορέσω να γράψω σε dvd+r format? Τα δύο παραπάνω δεν
 > το υποστηρίζουν.

 > Δεν μπορεσα να βρώ κάποιο howto για dvd+r,dvd+rw σε linux.

 > Γνωρίζει κανείς τίποτα?

Ναι, έχω γράψει αρκετά TDK 4x dvd+r δισκάκια σε ενα Pioneer DVR-106D (η
oem έκδοση του A06) με το growisofs:

http://fy.chalmers.se/~appro/linux/DVD+RW/

που είναι στο πακέτο dvd+rw-tools στο Debian. Δε χρειάζεται dvdrecord και
δουλεύει χωρίς κανένα patch σε kernels 2.6.0-test{8,9,10} μέσω του ide
device και 2.4.22 μέσω ide-scsi.

hth.

Rgds,
/-sb.