C++ Questions

Marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Wed Nov 26 17:37:09 EET 2003

Αυτό που θέλω είναι ο τριπλός pointer (***p) που αντιστοιχεί σε ένα
τρισδιάστατο πίνακα όταν περνάει σε ΚΑΠΟΙΑ function να είναι const, δηλαδή
το συγκεκριμένο function να μην μπορεί να τον αλλάξει, αλλά μόνο να τον
διαβάζει. Σε άλλα function θέλω να μπορώ να τον αλλάζω. Όταν λέω αλλάζω,
εννοώ τα στοιχεία του, δηλ p[2][4][7]=34.6.
Όσο αφορά την ακρίβεια, το πρόγραμμα παίρνει κάποια δεδομένα με μορφή
πινάκων, και μετά από ένα συφερτό πράξεων (πολ/σιασμούς, exp,pow αντίστροφοι
πίνακες κτλ) καταλήγει σε κάποιο αποτέλεσμα. Εγώ για δοκιμή στο ίδιο σετ
δεδομένων έχω π.χ. 10 φορές τα ίδια δεδομένα. Άρα λογικά και το αποτέλεσμα
θα είναι το ίδιο. Όμως κατά την διάρκεια του προγράμματος χρειάζονται να
γίνονται πράξεις με κάποιους δεκαδικούς της τάξης των 7 ψηφίων, με
αποτέλεσμα σε κάθε σετ δεδομένων να είναι κάπως διαφορετικό (σε κάποιο 5-6
δεκαδικό ψηφίο). Επειδή όμως αυτή η διαδικασία είναι iterative αυτό το λίγο
διαφορετικό κάθε φορά φαίνεται (πάλι διαφορά δε κάποιο 5 δεκαδικό, αλλά λόγω
της μορφής του προβλήματος καταλήγει αυτή η μικρή διαφορά σε κάποιο μερικές
φορές σφάλμα). Δεν είναι προγραμματιστικό λάθος, το έχω ελέγξει σίγουρα.
Απλά αν περιόριζα όλες τις πράξεις δε κάποιο δεκαδικό, θα δούλευε όπως
ήθελα.
Όσον αφορά για το const ***, αυτό που μου είπε ο V13 δούλεψε. Θα δοκιμάσω
και αυτό που λες και θα σου πω.
Ευχαριστώ