JPilot και ελληνικά...

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Tue Nov 25 17:44:11 EET 2003

To 9ema exei na kanei me to idio to palmn, poy exei 8-bit xarakthres mono.
Malista gia na akribologoyme to codepage toy palm einai iso-8859-1. Omws an
kapoios alla3ei to default font kai energopoihsei kati-san-plhktrologio gia
ayto, paizei (opws kaname kai me to linux 5 xronia prin).

Sth 9ewria epishs oi teleytaies ekdoseis toy palm os yposthrizoyn i18n, alla
oyte sta pio trella oneira mas gia ellhnika.

To kpilot elyse ayto to problhma angnwrizontas th "diaforetikothta" toy palm
kai kata to sync ayto poy kanei einai on the fly na metatrepei to 8859-1/-7
se utf-8. Sth 9ewria einai isws to kalytero poy 9a mporoyse na kanei. Sthn
pra3h akoma einai beta software kai an exei kaneis megales listes (opws egw)
skaei diabolemena (me pi9anothta na soy afhsei tis baseis sto palm se
unreadable confition).

To jpilot xeiriztetai pio xalara to 9ema. Ws GTK+1.2 efarmogh de stenaxwretai
na kanei metatropes, apla deixnei o,ti exei na dei3ei me to trexon encoding.
PRaktika shmainei pws an exeis 9esei ws LANG=el_GR.ISO-8859-7 prin
3ekinhseis to jpilot, ola 9a doyleyoyn roloi. AN den blepeis fonts, shmainei
pws sto /etc/gtk/.... ekei poy orizeis ti font 9a xrhsimopoihsei, exeis
dhlwsei la9os font (poy einai kai poly pi9ano). Ta diafora LC_* variables,
an kai mas eixan e3yphrethsei poly sto parel9on pleon, e, hr9e h wra na
pe9anoyn kai ayta.

An to systhma soy einai unicode (poy to proteinw entona xexe) tote *sigoura*
de 9a mporeis na deis ta entried toy jpilot xexe. GLytwneis omws apo ta LC_*
variables (opws leei kai to site toy graphis ;)  )
H lysh se ayto einai aplh: exeis sto systhma soy toso unicode oso kai 8859-7
encoding kai 3ekinas to jpilot ws:

LANG=el_GR.ISO-8859-7 jpilot

kai ola pane kat'eyxhn
Bebaia ta m enu sto jpilot 9a ta blepeis ypoxrewtika sta ellhnika, alla to
ypolopo systhma soy mporei na einai opws 9eleis.

--
My being refuses to be hooked up on a line.