JPilot και ελληνικά...

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Tue Nov 25 10:48:29 EET 2003

On Tuesday 25 November 2003 10:15, Giannis Stoilis wrote:

> Βρε στείλτο εσύ, και θα τα βρούμε τα encoding... Κοίτα, καλά έπαιζε
> πριν το format, οπότε δεν νομίζω ότι αυτό που λες. KDE έχω πάντως,
> οπότε μην σε ανησυχεί.
>
> - Γιάννης Στοΐλης

Δεν το στέλνω σαν diff γιατί ως γνήσιος Έλληνας δεν κράτησα ένα .orig ;-)
Το πετάς μέσα στο $KDEPIM/kpilot/lib, κάνεις ένα recompile το kpilot, και
πρέπει να είσαι ΟΚ. Αν τελικά δεν είναι το CP1253, το αλλάζεις στη γραμμή
123,  διαλέγοντας ένα από τα encodings που θα βρείς κάπου εδώ:

/usr/lib/qt/doc/html/qtextcodec.html (κοίτα στο detailed description)

Το στέλνω και στην λίστα σε περίπτωση που το χρειαστεί και κανένας άλλος.

Δημήτρης

--
If it jams, force it. If it breaks, it needed replacing anyway.