JPilot και ελληνικά...

Dimitris Stasinopoulos dsta at linea.gr
Tue Nov 25 09:31:56 EET 2003

On Tuesday 25 November 2003 09:07, Giannis Stoilis wrote:

> Όχι. Μαζί με το palm ήρθε ένα cd της IDEAL, με το πρόγραμμα
> greek_win.prc. Μόλις το ενεργοποιώ, τα ελληνικά παίζουν παντού.
>
> - Γιάννης Στοΐλης

Τι encoding χρησιμοποιεί αυτό το φρούτο (greek_win) ξέρουμε; Αν παίζει με
CP1253, έχω φτιάξει ένα patch για το KPilot και τα ελληνικά παίζουν
τέλεια. Και άλλο encoding να χρησιμοποιεί, πάλι θα παίξει, αλλά πρέπει να
ξέρουμε το encoding. Και φυσικά πρέπει να χρησιμοποιήσεις KDE ;-)

Δημήτρης

--
I have challenged the entire ISO-9000 quality assurance team to a Bat-Leth
contest on the holodeck. They will not concern us again.