JPilot και ελληνικά...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Nov 25 08:20:31 EET 2003

Καλημέρα σας,
έχω ένα Palm Pilot m105. Για το συγχρονισμό, χρησιμοποιούσα το εξαίρετο
JPilot. Θυμάμαι ότι στην εγκατάστασή του με παίδεψε αρκετά, αφού δεν
έπαιζε καλά με τα ελληνικά. Συγκεκριμένα, δεν εμφανιζόταν σωστά οι
τίτλοι των memos, αλλά το περιεχόμενό τους εμφανιζόταν μια χαρά στα
ελληνικά(τρέχα γύρευε...). Μετά από αρκετό ψάξιμο, είχα βρει ένα
συνδυασμό των LC* variables και έπαιζε ολόσωστα. Αν έβαζες όλες τις
μεταβλητές el_GR δεν έπαιζε σωστά(μισά ελληνικά, μισά... αόρατα).

Πρόσφατα ξαναχτύπησε ο δίσκος μου(δεύτερος που αλλάζω σε ένα τρίμηνο...
είναι ρεκόρ;) και το ξανάστησα από την αρχή το σύστημά μου.
Ε, δεν μπορέσα με τίποτα να επαναφέρω την λειτουργία του JPilot όπως την
είχα... Κάποιος καλός άνθρωπος που να έχει palm, μπορεί να με βοηθήσει;

Αν έχετε άλλο πρόγραμμα υπόψιν σας, με χαρά μου να το κοιτάξω. Τα βασικά
που ζητάω είναι:
- Συγχρονισμός (προφανώς)
- Αναγνώριση ελληνικών στα πάντα.

Τα διάφορα command line πακέτα καλά είναι, αλλά προσφέρουν μόνο
συγχρονισμό. Θέλω και μία εφαρμογή να πειράζω και να βλέπω τα records
απευθείας.

Δοκίμασα μέχρι και το να τρέξω το ίδιο το πρόγραμμα της Palm, το
PalmDesktop(μόνο για Windows), αλλά σκάει κατά την εγκατάσταση. Έχω την
εντύπωση ότι φταίει η έκδοση του Wine που έρχεται μαζί με το Suse, αλλά
δεν παίρνω όρκο...

Γενικώς, έχω δοκιμάσει οτιδήποτε υπάρχει(νομίζω), αλλά κανένα δεν
υποστήριξε άψογα τα ελληνικά...

Καμμιά ιδέα ή πρόταση;

- Γιάννης Στοΐλης