Αλλαγή πληκτρολογίου σε Suse 9.0

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Mon Nov 24 13:37:46 EET 2003

Dimitrios Eftaxiopoulos wrote:
> Εχω Suse 9.0 με KDE 3.1.4. Το πληκτρολόγιο αλλάζει κανονικά από αγγλικό σε ελληνικό και το αντίστροφο, κανοντας κλικ στη σημαία, μέσα από το κDE. Με Ctrl+Alt+K αλλάζει από αγγλικό σε ελληνικό αλλά όχι το αντίστροφο. Καμμιά ιδέα;
> Δημήτρης Ευταξιόπουλος

Λύση 1:
Άλλαξε τη συντόμευση για την αλλαγή πληκτρολογίου σε κάτι που δεν
περιέχει γράμματα (π.χ. Alt+1)

Λύση 2:
Βάλε τα παρακάτω στο /etc/X11/XF86Config στο κομμάτι για το πληκτρολόγιο:
--- start ---
   Option       "XkbLayout" "us,el"
   Option       "XkbVariant" ",extended"
   Option       "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,lv3:lwin_switch"
   Option       "XkbRules" "xfree86"
και θα αλλάζεις διάταξη με αριστερό Alt+Shift

--
Klein bottle for sale... inquire within.