Gentoo Linux kai ellinika

Nikos Kouremenos nk at ebox.gr
Sun Nov 23 16:52:26 EET 2003

ευχαριστώ πολύ (έχω τόνους) όλα τα παιδιά. τώρα το μόνο που μένει είναι
να δω γιατί μου τα έκανα χάλια τα γράμματα στο gnome-terminal
γράφω emerge (και το m πέφτει πάνω στο e και άλλα αισχρά)
καμιά ιδέα [δνε άλλαξα καμιά font αλλά όμως άλλαξαν και φαίνονται χάλια
τα γράμματα και τα λάθος κενά στο gnome-terminal] καμιά ιδέα

υγ. το gnome-terminal δε νομίζω πως υπακούει στο gnome-font-properties!
[εκτός και αν θέλει καμιά εντολή για να δει τα νεα setting]

υγ. στο gnome-terminal το current locale το βλέπει ως iso8859-7 και όταν
το γυρίζω σε utf8 πάλι τα γράμματα είανι μαύρο χάλι [δεν ξέρω καν αν
αυτό το επηρρεάζει]

καμιά ιδέα;