Ανανεωμένος Οδηγός για Ελληνικά

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sun Nov 23 00:55:30 EET 2003

On Saturday 22 November 2003 17:11, Nikos Kouremenos wrote:
> parolafta kamia idea? den eho kanei tpt kai eho ellinika [read/write]
> alla xoris tonous.
>
> ekana export se tis:
> LANG=el_GR
> LC_CTYPE=el_GR

ωραία, τώρα που έκανες export, αν εκτελέσεις locale, τί βλέπεις ?

Το Gentoo ξέρω εν γένει ότι το κάνεις compile ολόκληρο. Εσύ πώς το έχεις
εγκαταστήσει ? Είσαι σίγουρος πως η glibc έχει γίνει compile σωστά και
περιλαμβάνει τα locale files ??

Το να γράφεις/διαβάζεις έστω και χωρίς τόνους μου θυμίζει καταστάσεις με
UTF-8. Αν κρίνω και από αυτό που μου λές για το fstab και το codepage,
μήπως το Gentoo που έχεις βάλει συμπεριλαμβάνει υποστήριξη μόνο για
UTF-8 και όχι τα υπόλοιπα locales ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering