Links sto linux.gr

manos manos manolisneo at yahoo.gr
Sat Nov 22 13:10:06 EET 2003

> po, po...
>
> i katastasi afti onomazetai epistimonika to
> *prizoni* (aftos pou exei olo
> idees/veltioseis/paratiriseis/tropopoiiseis apo tin
> proti stigmi pou
> proseggizei ena thema, prizei tous pantes
> xrisimopoiontas rimata eis
> -e/ai/ei: prepei, ofeilei, xreiazetai, tha eprepe,
> na ftiaksete, den
> epitrepetai na, nomizo oti den ipostirizetai etsi
> .... se sindiasmo me ena
> arxigiko epiteliko rima a enikou typou: pistevo,
> nomizo, theoro, skeftomai,
> proteino kai den kanei o idios tipota)

> [...]

Olo eironia kai apo  ousia tipota. Auto 8a elega!
Eisai stenokefalos
-Den jerw an autos einai o epistimonikos oros-
To na epiti8ese se kapoion neo epidie sou ek8eti tin
apopsi tou einai as to
pw eugenika:La8os.
Den katalavainw _pou_ se epri3a. Apantisa se kapion me
ton opoio mporie na diafono
alla fisika egw tou epitrepw na exei thn apopsi tou,
kai akribws gia na apofigw diafonies (swstes oi la8os
)
se merika shmeia den 8elisa na apantisw mesw tis
listas gia na mhn "prizw" tous allous mou mporoun na
symfonisoun ;h na diafonisoun me ayta pou skeftomai.
Ekana mia protasi. 2 email htan auta. Toso eukola
prizesai esy?
Nai exw apopsi gia kati esto kai lan8asmenh ( pou
dexomai na tin alla3w an kapoios me epixeirimata
-kai oxi me eironia kai fones- 8elei ma pou pie ti
diki tou) Esy?
Den katalavainw ti enai la8os apo auta pou eipa. Mipws
den prepei na minlame emeis
oi mi moihmenoi. Mipws 8a prepei apla na akoume kai na
upakoume se ayta pou exoun
na poun tupoi san kai sena?
Yparxei ena site to www.linux.gr  (kai min pei kanenas
oti epiti8omai se ayto to site )
Alla akribws epidei legetai linux.gr ( pou simainei
linux stin ellada) 8a mporouse ( mporw na lew
"mporouse"?)
na anaferie kapoia ellinika projects.
Einai toso diskolo na proste8oun 3-4 links h mia mikri
anafora se kapoies dianomes?
Den eipa na ksanasxediasti to site apo tin arxi kai
den eipa oti einai kako. To anti8eto malista.
Auto pou simbainei me tupous san kai sena einai oti h
makran tous enasxolisi me to antikoimeno tous
exei apokopsi apo tous allous pou den anoikoun stin
(auto pou esei 8ewries) omada tous.
Den 8elies na akous tous alous. Lene blakies kai
fisika den mporoun an exoun apopsi. Giati pros 8eou
mhn
poun apagoreumenes le3eis tou tupou "nomizo, theoro,
skeftomai" Den epitrepetai na skeftetai, prepei apla
na
kanei auto pou lene oi alloi ( ali8eia poioi einai oi
alloi?).
Esi pou den eisai prizoni kai ta kaneis ola swsta kai
esti opws prepei ti apo auta pou les eisai
diate8imenos na kaneis?
Giati esi les edv les ti _diki_ sou apopsi. Les ti
_prepei_ na kanei kapoios allos pou exei apopsi.
Loipon kai h diki sou apopsi einai.
Kane loipon auta pou les. Na faneis  kai esu xrisimos.

Egw den eipa pou8ena gia java den eipa pou8ena gia
greeklish den eipa pou8ena oti kapoios _prepei_ ( to
prepei ;h to eprepe tp xrisimopoiw
me thn enoia tou "kalo 8a htan") na kanei auta pou
lew, den eipa pou8ana oti prepei na 3anasxediasti to
linux.gr. php einai mia mikri anafora kai se alles
dianomes den einai
diksolo na proste8oun mazi me 3-4 links. Akoma kai gia
kapoion asxeto san kai mena.
Na me sixoresies gia ton tono. Alla pragmatika
ekneurizomai me tupous pou epiti8ontia se allous mono
& mono epidei eina
neoi. H epidei mporoun na poun kati ( pou esi
nomizies) la8os.
Me lene mano kai eimai neos! To dilonw se olous. Den
fobamai na to dilonw.
Auto omws pou episeis den fobamai einai na doulepsw
gia kati.
As mou zitisie kapoios apo to site na tous boh8isw kai
8a to kanw.
Alla na mou to pei san an8rwpos kai 8a kano efoson
mporw.
Open souce file mou evri. Den einai mono to logismiko
anoixtou typou. Alla kai ta miala anoixtou tupou.

Eides twra ti ekanes? Me ekanes na pw ti gnomi mou.
Nropi sou!

M.