Links sto linux.gr

manos manos manolisneo at yahoo.gr
Sat Nov 22 04:23:46 EET 2003

 --- Nikolaos Dionysopoulos <nikosdion at in.gr> έγραψε:

> Ίσως να έχεις δίκιο, αλλά σίγουρα αγγίζεις το μεγάλο
> δίλημμα : Να αναφέρονται
> *όλες* οι διανομές linux που υπάρχουν (και που είναι
> σχεδόν αμέτρητες) με τον
> κίνδυνο να μπερδευτεί κάποιος νέος στον χώρο, ή να
> αναφέρονται και να
> υποστηρίζονται μόνο οι "μεγάλες" (και καλά...)
> διανομές;
>
> Κατά την ταπεινή μου άποψη, ας υποστηρίζονται κατά
> βάση οι "μεγάλες" διανομές,
> αλλά ας υπάρχει και μια σελίδα - κατάλογος των
> διανομών που υπάρχουν και
> δίπλα ένα rating που να αφορά στην υποστήριξη
> [...]

Ta pragmata edw nomizw einai apla:
Anaferies tis "megales" dianomes ( giati etsi prepei
kai einai swsto)
Kai anaferies kai tis ellhnikes dianomes giati 8elies
na diksies oti ginetai douleia edw stin ellada kai
einai swstw (kai upoxrewsie) na upostiriksies tou
ellines dimoyrgous. Giati an tous agnwhsoun oloi to
pi8notero einai na ta paratisoun. Fisika h douleia
tous prepei na exei ena epipedo ( min einai gia ta
baza)

M.