Mozilla problems

Frixos Kopsachilis tachyon at otenet.gr
Sat Nov 22 03:27:48 EET 2003

Tom Diamond wrote:

>Χαιρετώ,
>
>Ένα μικροπροβληματάκι με τους κ. Mozilla και Firebird σε SuSE 9.0 (φρέσκο). Ξεκινάει
>κανονικά, αλλά μόλις πάω να γράψω ο,τιδήποτε στο address bar κρεμάει εντελώς. Όλα αυτά
>τόσο με το rpm που είχε στο cd (mozilla v1.4, firebird v.0.6) όσο και με την καινούρια
>0.7 για τον firebird (compiled με υποστήριξη gtk2 και xft).
>Άλλες εφαρμογές gtk2 (evolution) τρέχουν OK.
>Any ideas?
>
>Tnx,
>
>Tom.
>
>PS: αν τον τρέξω από κονσόλα δε βλέπω κανένα μήνυμα

> [...]
KDE τρέχεις?
το πρόβλημα αυτό έχει να κάνει με τον window manager που χρησιμοποιείς.
το είχα στο windowmaker και δεν καταλάβαινα τι συνέβαινε. όταν έβαλα KDE
σταμάτησε για λίγο μέχρι που άλλαξα το theme, οπότε επανήλθε. βάζοντας
το default theme όλα έφτιαξαν.
δοκίμασε να παίξεις με τις ρυθμίσεις του wm. δεν είναι λάθος του
προγράμματος, αλλά της συμπεριφοράς του παραθύρου. την ιδέα μου την
έδωσε ένα παιδί από το #linuxhelp