Erwtimata sxetika me firewalls

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Nov 21 12:47:58 EET 2003

Athanasios Sidiropoylos wrote:
> Exw kana dyo erwtisoules pou 8a eimoun ypoxreos an mou ths apantousate.

Παραπάνω είναι, αλλά σε συγχωρούμε... ;-)

> Prin kana dyo hmeres prostesa sto firewall script mou (kala o 8eos na to
> kanei alla leme twra) mia akoma entolh outososte na mplokarei
> opoiadipote prospa8ia sindeshs sthn porta 135. Exw windows XP ston miso
> disko tou foritou mou kai eipa mpas kai.... Oxi oti ta xrisimopoiw
> kiolas alla. Ektote exei gemisei to log mou me prospa8ies sindeshs sthn
> sigkekrimenh porta. H aporia mou se ayto to 8ema einai.... Oloi aftoi oi
> ypologistes einai blasteroxtipimenoi ???????? Gia aplos ta XP twn
> ypolipwn xristwn tou diadiktiou kanoun oti m....a tous katebei ?

Το πιθανότερο είναι ότι είναι μολυσμένα μηχανήματα. Αν όχι, τότε είναι
κάπους που επίτηδες σε ελέγχει, για να έχει πρόσβαση στον υπολογιστή
σου. (Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, σε όλους συμβαίνει)

> [...]
> ka8e 72 wres h sindesh). To forito prospa8ei na mpei meso to 8iriou. To
> DSL modem den einai router alla to aplo modem Siemens Xpresslink. DHCP
> DNS kai lipa trexoun sto 8irio.
> To problima me aythn thn diatajh einai oti oute ta windows oute to Linux
> mporoun na doune olo to Internet etsi opos exei apo to forito. Blepoun
> ena meros mono. Yparxei lish gia ayto to problima gia prepei na kanw thn
> sosth kinish kai na parw epitelous mia deyterh karta diktiou gia na
> isixasw ? 8-) 8elw na palepsw Debian ston forito kai etsi opos exei h
> katastash den mporw na kanw upgrade tiptis.

Βάλε καλύτερα δεύτερη κάρτα δικτύου. Είναι και θέμα ασφάλειας...

> Epi tis eykerias. H sarge einai arketa kalh gia na balw ston forito ? H
> sid ? 8elw na einai kai ligo mesa sta pragmata h dianomh pou 8a exw sto
> forito.... Mhn einai aparxeomena ta programata ola opos sto woody. Den
> me endiaferei oute kan h sta8erotita poly poly gia ton forito. Oxi bebea
> na einai kai entelos ponokefalos... 8-)

Προτείνω sarge...

> [...]
> prospa8ia sindeshs.
>
> To trexw me tail -f /var/log/messages |grep TTL | ./fire
> O logos pou exw to grep einai oti den exw balei akoma kanena elenxo
> esoterika tou programatos gia na filtrarei ta axrista dedomena. To
> erwtima einai.... Giati ka8isterei xaraktiristika na tiposei ta dedomena
> pou prepei na tiposei. Mazobonte kamia 5-10 grames kai tis tiponei
> mazemenes sxedon. Yparxei periptosh na ka8isterei pano apo 15 lepta h
> host (pou kalite gia na kanei resolve to hostname apo opou erxete h
> prospa8ia sindeshs) na dosei apotelesma ??

Αν δεν δω το script, δεν μπορώ να σου απαντήσω...

- Γιάννης Στοΐλης