Πρόβλημα με Mozilla

DJ Art djart at linux.gr
Thu Nov 20 18:35:48 EET 2003

On Thursday 20 November 2003 17:08, Nikos Papagrigoriou wrote:
> Γεια χαρά σε όλους,
>
> Στο γραφείο χρησιμοποιώ εξελληνισμένο Mozilla 1.5 σε Windows.
> Παρουσιάζει ένα πρόβλημα στην εισαγωγή καρτελλών στο ευρετήριο
> διευθύνσεων. Αφού συμπληρώσει κανείς την καρτέλλα που θέλει,
> δεν ανταποκρίνεται στο "ΟΚ" και κατά συνέπεια δεν αποθηκεύει
> τη νέα ηλεκτρονική διεύθυνση.

Καλησπέρα, όχι, δεν θα μπορέσω να σε βοηθήσω, απλώς να σου προτείνω πως
όταν εξαντληθούν όλες οι προσπάθειές σου για να λύσεις το πρόβλημα, θα
μπορούσες να ρίξεις και μια ματιά στο bugzilla του mozilla:
http://bugzilla.mozilla.org.

Ναι, ακούγομαι μάλλον απαισιόδοξος στο ότι πιθανότατα να μη βρείς λύση,
αλλά επειδή κι εγώ την έχω πάθει με κάποια άλλα πράγματα, το bugzilla
μου έδωσε ένα κάποιο φώς.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?