Εισαγωγή mbox σε Maildir...

Konstantinos Georgokitsos kgeorgokitsos at nomioan.gr
Wed Nov 19 07:48:58 EET 2003

On Tuesday 18 November 2003 14:56, Giannis Stoilis wrote:
> Πρώτα έστησα στο KMAIL τον imap λογαριασμό που ήθελα, και πάω να τα
> μεταφέρω... αλλά τότε βλέπω ότι το kmail δεν κάνει drug and drop
> φακέλους ολόκληρους.

Το KMAIL φαίνεται να έχει αρκετά προβλήματα με IMAP, κάτι που φαίνεται να
αλλάζει με το ερχόμενο KDE 3.2. Ένα από αυτά είναι η δημιουργία φακέλων στο
server. Αν είχες πρόβλημα με κάτι τέτοιο δημιούργησε τους φακέλους σου με π.
χ. mozilla και μετά μπες πάλι στο KMail, για να κάνεις την μεταφορά.
Αν και δεν το έκανα μόνος μου, θυμάμαι συζήτηση σε κάποια λίστα.

Κώστας