debian- áäåò âïÞèåéá

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Nov 18 16:36:56 EET 2003

On Thursday 13 November 2003 21:50, manos manos wrote:

> Κατ αρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
> Οταν είδα το μύνημά σου είπα ότι αυτή είναι η λύση
> (λογική μου φάνηκε η απάντησή σου) και πήγα να την
> εφαρμόσο γεμάτος σιγουρία.
> Αμ δε!
> Δεν δούλεψε.
> Εκανά ακριβώς τις ρυθμισεις αλλά τίποτα.
> Το έψαξα και λιγό και έχω καταλήξει ότι σίγουρα είναι
> πρόβλημα μόνο του cups γιατί με το LPD τυπώνει
> κανονικά.
> Ανοίγοντας ένα αρχείο pdf ή ps ( δεν θημάμαι ακριβως)
> με vi πρόσεξα το εξής : Οτι ενώ του είχα δώσει να

Τα αρχεία .pdf ή .ps θα τα ανοίγεις με την εντολή gv file.ps ή ggv
file.ps.

Αυτοί είναι viewers για postscript. Αν μέσα σε αυτούς βλέπεις ελληνικά,
τότε θα πρέπει να τυπωθούν και στον εκτυπωτή σου.

Οπότε, για να ελέγξεις αν είναι πρόβλημα του KDE ή πρόβλημα κάπου αλλού
στις ρυθμίσεις σου, κάνε print to File από το KDE και print to file από
το openoffice και πές μας αν κάποιο από αυτά τα 2 έχει πρόβλημα.

Δε νομίζω να είναι πρόβλημα της QT. Η QT είχε όντως πρόβλημα σε μία
έκδοσή της, αλλά θέλω να πιστεύω πως δεν βάλανε αυτήν μέσα στο Knoppix.
Εξάλλου αυτό είχε συμβεί πολύ παλιότερα και πρέπει να ήτανε για κάποιο
3.0.x version της (αν θυμάμαι καλά).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering