Εισαγωγή mbox σε Maildir...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Nov 18 14:56:31 EET 2003

Καλησπέρα,
ας με βοηθήσει κάποιος έμπειρος, γιατί έχουν γίνει τα νεύρα μου κρόσια...

Έχω ένα φάκελο με mailboxes. Συγκεκριμένα, είναι το ~/Mail από KMail.
Έχει φακέλους, υποφακέλους, υπο-υποφακέλους κλπ. Επίσης, πάρα πολλοί
φάκελοι έχουν ελληνικά ονομάτα. Συνολικό μέγεθος: 150ΜΒ.

Όλα αυτά τα e-mail, θέλω να τα μεταφέρω σε έναν server, για έχω πρόσβαση
σε αυτά μέσω IMAP. Ο imap είναι ο courier, που παίζει με maildir. Το
θέμα είναι... ΠΩΣ;;;

Πρώτα έστησα στο KMAIL τον imap λογαριασμό που ήθελα, και πάω να τα
μεταφέρω... αλλά τότε βλέπω ότι το kmail δεν κάνει drug and drop
φακέλους ολόκληρους.

O mozilla έχει διαφορετική δομή στoυς φακέλους. Ασύμβατο.

evolution: Δεν μπόρεσα να το κάνει να δει τα mailbox μου. ΠΩΣ; ΠΟΥ;

sylpheed: αυτουνού δεν του άρεσε η δομή των mailbox και μου τα έκανε
corrupt... Τελευταία φορά που ακούω τον Ρικούδη...

Οπότε, συμπιέζω τα mailboxes και τα στέλνω απευθείας στον server.

mb2md(mailbox to maildir converter) δεν παίζει. ΛΕΕΙ ότι κάνει την
μετατροπή κανονικά, αλλα επιβεβαίωσa ότι ΧΑΝΕΙ mail...

Σήκωσα έναν απλό IMAP, του φόρτωσα τα mailboxes, και έκανα drug and drop
μέσω mozilla mail. ΔΕΝ βλέπει τους φακέλους με τα ελληνικά ονόματα, αλλά
και σε μερικούς φακέλους τους βλέπει ως ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ mail...

Σκέφτηκα να τα κάνω import από maildrop... Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω
από maildrop...

Τι άλλο να κάνω ο άνθρωπος; Που θα πρέπει να επιμείνω περισσότερα, στα
παραπάνω;

- Γιάννης