SuSE 9.0 kai K-Menu

Filippos Papadopoulos csst9923 at cs.uoi.gr
Mon Nov 17 00:12:54 EET 2003

On Sun, 16 Nov 2003, Tom Diamond wrote:

> Ρε παιδιά, στο 8.2 υπήρχε κάπου στο control center του KDE μια επιλογή
> για να αλλάζει το μενού (από το default της SuSE στο default του KDE).
> Νομίζω ήταν στο Εμφάνιση και Θέματα->Menu settings. Ξέρει κανείς που το
> καταχωνιάσαν και δεν μπορώ να το βρω; Ή μήπως το βγάλαν εντελώς;
>
> Tom.
> --

Από ότι έχω ακούσει η SUSE από το 9.0 και μετά ακολουθεί πλέον το πρότυπο
http://www.freedesktop.org/Standards/menu-spec για την εμφάνιση των μενού
έτσι ώστε να υπάρχει συνεργασία μεταξύ KDE και GNOME. Έτσι έχω την
εντύπωση ότι μαλλον δεν υπάρχει το αντίστοιχο μενού που είχε στο 8.2
(τουλάχιστον δεν ειναι εύκολο να το ενεργοποιήσεις).