SSH questions

Marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Fri Nov 14 20:38:19 EET 2003

Χαιρετώ την λίστα,
1)Σε λίγο καιρό θα αποκτήσω PC στο πανεπιστήμιο με μόνιμη φυσικά σύνδεση στο
δίκτυο. Με το συγκεκριμένο PC, θα τρέχω κώδικα γεωφυσικής που είναι
ιδιαίτερα χρονοβόρος. Για αυτό που θέλω είναι το εξής:
Να τρέχει στο μηχάνημα SSH server, και με κάποιο client SSH , από το σπίτι
μου να τον χειρίζομαι. Δηλαδή να συνδέομαι στο μηχάνημα στο πανεπιστήμιο, να
του δίνω ένα νέο αρχείο δεδομένων και να τρέχει (αυτό μπορώ να το κάνώ).
Επειδή όμως θα τρέχει για κανά 4ωρο, δεν θέλω όλη αυτήν την ώρα να είμαι
συνδεδεμένος από το client στον Server (δηλαδή να μην είμαι στο INTERNET από
το σπίτι μου, όση ώρα τρέχει το πρόγραμμα ,και να περιμένω να τελειώσει).
Πώς μπορώ να αποσυνδέομαι από τον SSH Server, χωρίς όμως να σταματάει η
διεργασία που κάνει?
2) Έχω το SuSE 8.2 Με αυτόματο update μου κατέβασε το τελευταίο patch για
του πυρήνα σε μορφή rpm. Εγκαταστάθηκε σωστά, και κατά την διάρκεια μου είπε
ότι οι οδηγοί της NVIDIA, θα πρέπει να ξαναμπούν. Μόλις όμως πήγα να τους
ξαναβάλω, μου είπε ότι δεν υπήρχε source του πυρήνα. Οπότε εγκατάστησα και
το *.srpm του patch. Αλλά και πάλι τίποτα. Τι πρέπει να κάνω ώστε να
εγκαθιστώ τα patch του πυρήνα μαζί με το source τους?
Η ίδια ερώτηση όσον αφορά τον επερχόμενο πυρήνα 2.6. εγκαθιστώ  rpm ή srpm ?
3)Πως μπορώ να αλλάξω την ανάλυση που έχει το σύστημα μου στην κονσόλα? Έχει
μόνο 1024Χ768 60Hz. (Βασικά τα Hz.)Στα X Windows έχει 85 Hz, που είναι και
το μέγιστο γιο την οθόνη μου.
4)Ποιος μπορεί να με ενημερώσει για το GNU/Linux μάθημα που θά κάνει ό
Alexandros Papadopoulos. Πότε, που και με τί θέμα?
Ευχαριστώ