Re: debian- áäåò âïÞèåéá

manos manos manolisneo at yahoo.gr
Thu Nov 13 21:50:50 EET 2003

 --- DJ Art <djart at linux.gr> έγραψε: > On Thursday 13
November 2003 08:44, manos manos

> Στις εκτυπώσεις που κάνουμε μέσω των προγραμμάτων
> του KDE, θέλουμε να
> σιγουρευτούμε ότι τα postscript αρχεία που
> δημιουργούνται πριν σταλούν
> στον εκτυπωτή περιέχουν embedded τις Truetype ή τις
> όποιες άλλες
> γραμματοσειρές, αλλιώς δεν θα φαίνονται τα ελληνικά
> μας.
>
> Για να το πετύχουμε αυτό, κάνουμε τα εξής βήματα.
> Ανοίγουμε ένα
> οποιοδήποτε πρόγραμμα του KDE, για παράδειγμα το
> KMail. Πατάμε το
> κουμπί της Εκτύπωσης ώστε να εμφανιστεί ο γνωστός
> [...]

Κατ αρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Οταν είδα το μύνημά σου είπα ότι αυτή είναι η λύση
(λογική μου φάνηκε η απάντησή σου) και πήγα να την
εφαρμόσο γεμάτος σιγουρία.
Αμ δε!
Δεν δούλεψε.
Εκανά ακριβώς τις ρυθμισεις αλλά τίποτα.
Το έψαξα και λιγό και έχω καταλήξει ότι σίγουρα είναι
πρόβλημα μόνο του cups γιατί με το LPD τυπώνει
κανονικά.
Ανοίγοντας ένα αρχείο pdf ή ps ( δεν θημάμαι ακριβως)
με vi πρόσεξα το εξής : Οτι ενώ του είχα δώσει να
τυπώσει με Freesans αυτό ανέφερε μέσα του ότι η
γραμματοσειρά ήταν η Bitstream, Είπα "να το πρόβλημα"
και απεγκατέστησα τη Bitstream (αφού δεν έχει ελληνικά
τί τη θέλω σκέφτικα) και τώρα αντί για κουτάκια μου
εμφανίζει κενά. Ανοίγοντας πάλι το αρχειο με vi βλέπω
ότι τώρα κάνει χρήση της helvetica με αποτέλεσμα τα
κενά. Με την helvetica συμβαίνει το ιδιο και με το
ooffice.
Για να μην σε κουράζω...
Αυτό που φαίνεται να συμβάινει είναι ότι το postcript
κάνει χρήση της γραμματοσειράς που θέλει και όχι αυτής
που της δίνεις. και άσχετα αν του κάνεις τις ρυθμισεις
που ειπες αυτή κάνει χρήση της γραμματοσειράς που
θέλει.

Υπάρχει λύση άραγε...;

Μ.