debian- áäåò âïÞèåéá!

manos manos manolisneo at yahoo.gr
Thu Nov 13 08:44:56 EET 2003

Χαιρετώ όλους στη λίστα,

Με μεγάλο ενθουσιασμό εγκατέστησα το Knoppel πρέπει να πω ότι δεν περίμενα από το linux να έχει τέτοια δύναμη. Εύγε και στον Νίκο Νύκταρη που κατάφερε να δώσει στην ελληνική κοινότητα το Knoppel. Εμένα τουλάχιστον με έκανε fan του linux. (που δεν ήμουν )Ελπίζω όλοι μας να τον στηρίξουμε ώστε να μπορεί να συνεχίσει.

Τώρα στον λόγο που σας γράφω.

Είμαι σχετικά νέος στο linux και θα ήθελα τη βοήθειά σας στο παρακάτω :

Όπως είπα και πριν μου άρεσε τόσο πολύ το Knoppel που αποφάσισα να το εγκαταστήσω και να παρατήσω τα Win . Μέχρι εδώ καλά …

Είχα κάτι προβληματάκια με τα ελληνικά αλλά ψάχνοντας λίγο έκανα

Dpkg-reconfigure locales και λύθηκαν τα προβλήματα. Εκτός από ένα:

Η εκτύπωση στο KDE.

To πρόβλημα αυτό βέβαια το αναφέρει και ο Νίκος στο knoppel.sourceforge.net

Αλλά σκέφτομαι ότι από τη στιγμή που το εγκατέστησα και τώρα είναι ένα απλό σύστημα debian. Μπορεί να συμβαίνει γενικός στο debian άρα κάποιος να το έχω λύσει.

Περιγραφή του προβλήματος:

Η εκτύπωση στις εφαρμογές του KDE δεν λειτουργούν σωστά όταν δίνεται να εκτυπωθεί ένα κείμενο από όλες τις εφαρμογές KDE με ελληνικούς χαρακτήρες. Πολύ απλά τα ελληνικά αντί να τα βγάζει σωστά τα βγάζει σαν μικρά κουτάκια.

Αυτό δεν συμβαίνει στο Openofffice.

Το ίδιο συμβαίνει και όταν δώσω εκτύπωση σε .pdf & .ps αρχείο στον δίσκο.

Το πρόβλημα εντοπίζεται μάλλον στο cups γιατί δίνοντας να τυπώσει (σε Pdf) από το άλλο σύστημα εκτύπωσης (lpd νομίζω) όλα είναι οκ . Αλλά εκεί δεν μπορώ να εγκαταστήσω τον εκτυπωτή μου.

Ψάχνοντας στο internet δεν βρήκα κάτι. Αυτό όμως που παρατήρησα είναι ότι αν ανοίξω με vi το αρχείο .pdf που έδωσα να εκτυπωθεί τοπικά,  ενώ έχω δώσει να εκτυπώνει με Freesans  μου εμφανίζει μέσα στο αρχείο γραμματοσειρά birstream (λες να είναι αυτό το πρόβλημα?)

Αρχίζω να σας κουράζω μου φαίνεται J

Νομίζω ότι καταλάβατε το πρόβλημα .

Θα το εκτιμούσα πάρα πολύ αν κάποιος με βοηθούσε.

Μ.