Knoppix áðü PC Magazine

Panagiotis Matthaiou asphaloth at freemail.gr
Wed Nov 12 14:37:46 EET 2003

Με αφορμή το μύνημα περί του Knoppix από το PC Mag θα ήθελα να αναφέρω ότι στάθηκε αδύνατο να το τρέξω στον φορητό μου (Wisecom Thalia). Ξεκινώ το μηχάνημα από το CD Rom με το δισκάκι μέσα, προχωράει για λίγο και κατόπιν μου βγάζει συνεχώς ένα μύνημα λάθους (δυστυχώς δεν θυμάμαι τι ακριβώς έγραφε) κατά την ανίχνευση των partition του δίσκου, απ' ό,τι κατάλαβα. Εδώ να πώ πως το ίδιο πρόβλημα παρουσίασε και το Mandrake 9.0 - όχι όμως και το 8.2 που εγκαταστάθηκε μεν αλλά δεν αναγνώρισε πολλές συσκευές, πράγμα φυσιολογικό πιστεύω.