mkisofs + CD-R = perierges katastaseis

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Tue Nov 11 05:03:26 EET 2003

On Monday 10 November 2003 15:27, V13 wrote:

> Diladi.. exeis to CD, to ksyloneis kai to bazeis ston disko, to
> antigrafeis me allo onoma, to grafeis kai einai OK?

akribws

> An nai tote
> mallon o diskos soy kapoy exei problima kai otan diabazei apo ekeino
> to shmeio kathysterei poly h kolaei gia ligo to ide bus... Ayto
> eksigei kai to giati kolaei se ekeino to shmeio kai to giati doylevei
> me allo onoma/allo arxeio. Ena badblocks sto partition den tha itan
> asxhmh idea.

Logiko fainetai, kai 8a ekshgouse kai to giati ekane yperdiplasio xrono
to mkisofs na ftiaksei to image apo ekeino to arxeio kai mono. Alla
anarwtiemai, ginetai na "ka8ysterhsei" na diabasei apo ena meros tou
diskou, alla na kataferei telika na diabasei ta data? De 8a stamatouse
legontas oti de mporouse na diabasei apo ekeino to shmeio? De 8a eixe
meta to .avi spasmeno index? (de synebhke tipota apo ta dyo)

Ekana ena
# badblocks -s -n /dev/hda5
...alla den parapone8hke... :-(

Einai 18GB partition me 14GB data panw tou (se 30GB disko), opote to -w
apokleietai pros to paron.

Eyxaristw poly gia tis symboules!

-A