mkisofs + CD-R = perierges katastaseis

P. Christeas p_christ at hol.gr
Mon Nov 10 23:54:19 EET 2003

Στις Δευ 10 Νοε 2003 6:49 μμ, ο/η Alexandros Papadopoulos έγραψε:
> On Sunday 09 November 2003 15:18, P. Christeas wrote:
> <snip>

> Xrhsimopoiw vanilla 2.4.22 pou exei ginei compile me gcc 2.95
> Nai, xrhsimopoiw ide-scsi emulation.
>
> To cdrecord pws ginetai na mhn to trekseis sa root? Mexri na pe8anei
> dinei sta8era 100% buffer, kai meta mesa se 2-3 sec peftei sto
> 50->10->0% kai psofaei.
>
> Otan les scheduler...? To systhma pou elegxei priorities, efarmozei ta
> renice ktl? Entaksei mou fainetai.
>
> Eeeyxaristw :-)
>
> -A

Οι παρατηρήσεις μου ήταν για το 2.6.0-test9 μόνο.
Αυτό:
	έχει βελτιωμένο atapi, ώστε να μην χρειάζεται το ide-scsi. Το ATAPI δουλεύει
με cdrecord 2.0 και όχι με 1.1.x.
	λέει οτι το ide-scsi θα καταργηθεί.
	έχει αρκετά αλλαγμένους schedulers (προεπιλεγμένος ο anticipatory, δεν
δοκίμασα με τον deadline ακόμα).
	ίσως να έχει διαφορετική συμπεριφορά με έναν χαλασμένο δίσκο (ide error)

Έτσι, μπορεί να αλλάξει αρκετά η συμπεριφορά του cdrecord. Καλό είναι να
κάνουμε αρκετά πειράματα με αυτό.
Μπορείς να τρέχεις κανονικά το cdrecord (έχω την έκδοση του Mandrake, όχι την
'επίσημη') ως χρήστης, αφού αυτό (αν το κάνεις suid) θα προσπαθήσει να πάρει
τα δικαιώματα που θέλει.
Παρατήρησα όμως οτι οι schedulers του 2.6.0 δεν δίνουν σωστή προτεραιότητα, με
αποτέλεσμα να βλέπω το buffer να μειώνεται (περίμενα 100%, ακόμα και με
φορτωμένο σύστημα).
Ορισμένες εκδόσεις του cdrecord 2.0.χ βγάζουν 1 ή 2-3 μηνύματα 'cannot set rr
scheduler' . Αν είναι 1, ΔΕΝ πειράζει. Αν είναι 2-3 όμως, υπάρχει πρόβλημα.
Ελπίζω να βοήθησα..