palies dianomes tou Linux - xwris khdemona

EEXI INFO info at eexi.gr
Mon Nov 10 17:54:08 EET 2003

xairetw tis pasi,

osoi apo esas exete mazepsei me ta xronia diafores Linux distribution
(Slackware, Debian, Redhat, Suse) kai den tis proorizete gia kapoia
mellontikh xrhsh, einai poly kalh idea na tis dwrisete sthn EEXI
(Enwsh Ellhnwn Xrhstwn Internet) h opoia me thn seira ths tha tis
diathetei sta atoma pou erxontai kai parakolouthoun seminaria Linux.

Exoume sygkentrwsei arketo yliko, alla skefthkame oti isws na yparxoyn
ki alloi pou exoyn krathsei orfanes kapoies palaioteres ekdoseis :-)

H EEXI einai sto kentro ths Athinas, Ch. Trikouph 56-58 (Eksarxeia).
Mporeite na perasete kathe mera, kalyteres wres einai metaksy 12-14

geia xara,
Fotis