mkisofs + CD-R = perierges katastaseis

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Nov 9 22:18:11 EET 2003

Στις Κυρ 09 Νοε 2003 10:55 πμ, ο/η Alexandros Papadopoulos έγραψε:
> Τη γνώμη σας:
>
> Χρησιμοποιώ αυτό το αντιγραφικό εδώ και 14 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα.
> Τα εξής περίεργα συμβαίνουν σήμερα:
>
> $ mkisofs -R -o movie1.iso movie1.avi
> (κάνει 20 λεπτά να φτιάξει το image)
> # cdrecord -vv movie1.iso
> Track 01:  326 of  677 MB written (fifo  11%) [buf  99%]
> 8.1x.cdrecord.mmap: Input/output error. write_g1: scsi sendcmd: no
> error
> CDB:  2A 00 00 02 8D E8 00 00 1F 00
> status: 0x2 (CHECK CONDITION)
> Sense Bytes: 70 00 05 00 00 00 00 0A 00 00 00 00 24 00 00 00
> [...]
Έχεις πυρήνα 2.6.0-test9;
Είχα αναφέρει ένα παρόμοιο πρόβλημα με το -test9 (όχι -test8). Συμβαίνει όταν
χρησιμοποιείς ide-scsi, το οποίο, μου είπαν, το έχουν παρατήσει. Το cdrecord
2.0 δουλεύει και με ATAPI, αρκετά καλά.
Ο scheduler σου πώς πάει; Μέχρι να κολλήσει, δίνει σταθερά 100% buffer (αν ΔΕΝ
εκτελείς από root);