VOITHEIA

Nicolas Greece nicolas26 at yahoo.com
Sat Nov 8 22:24:35 EET 2003

Kalispera filoi mou,
  exo kairo na grapso sto forum alla tora epaniltha :)

Spoudaza stin Agglia computers kai exo na kano tin
ptixiaki mou auto to kairo, pano sto thema Linux...

Kathos ematha ta vasika kai ekana auto pou eprepe,
telika h ergasia mou aporiftike kai mou zitane
epipleon pragmata.

Distixos einai pragmata ta opia theloun psaksimo kai
xrono pou logo oti doulevo 2 doulies den mporo na ton
afieroso oso edatika apetite...

Psaxno lipon kapion na me voithisei me tin ergasia
mou, me to azimioto vevea. Eite os morfi mathimaton
eite os morfi na teliopoihsei tin idi iparxousa
ergasia mou...

Opios endiaferete, boro na tou steilo ti psaxno kai na
kanonisoume times, ores, tropo voitheias kai ta
lipa...

Euxaristo ek to proteron...
Nikos Tsinonis
nicolas26 at yahoo.com