CONEXANT DRIVERS

alx gar thanoy_eya21 at yahoo.gr
Fri Nov 7 14:37:07 EET 2003

Εντελώς επιγραμματικά θα αναφέρω ότι σκοπός του μηνύματός μου ήταν να διαπιστώσω εάν κάποιος είχε ήδη χρησιμοποιήσει τους συγκεκριμένους οδηγούς με επιτυχία και αν κατά δεύτερο λόγο είχε την πρόθεση να μου τους στείλει.Όλα τα υπόλοιπα ίσως να ήταν λίγο περιττά,όπως και όλη η φιλολογία που αναπτύχθηκε γύρω από το ζήτημα.
Η λύση του προβλήματος ήρθε από "μέσα" τελικά αφού μία από τις απαντήσεις έλεγε να κάνω search μέσα από το Yast για κανένα module hsf(suse linux 8.1-ψάχνω για το 9.0,το έχει κανείς?).Τα πράγματα από εκεί και πέρα ήταν πολύ απλά(ακόμη και για μένα!).
Συμπερασματικά ευχαριστώ πάρα πολύ τη λίστα και ιδιαίτερα το παλικάρι που σκέφτηκε ότι ως νέος χρήστης του λίνουξ μπορεί να μου είχε ξεφύγει κάτι πολύ απλό!
Καλή σας μέρα