gia osous den exoun bandwidth

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Wed Nov 5 15:58:07 EET 2003

Δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι οι ADSL στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή, αλλά
όπως και να'χει, η προσφορά μου ισχύει:

Έρχομαι Ελλάδα (Αθήνα) στις 18 Δεκεμβρίου. Όσο είμαι εδώ (Αμερική), έχω
αξιοπρεπές bandwidth και κάμποσο αποθηκευτικό χώρο (γύρω στα 25GB στο
δίσκο μου).

Αν θέλει κανείς να μου παραγγείλει κάποιο ISO ή κάτι παρόμοιο που δε
μπορεί να το κατεβάσει από dialup, ας μου πει με προσωπικό mail. Το
Δεκέμβριο μπορούμε να συναντηθούμε στην Αθήνα και να κάψουμε CDάκια.

-Α

PS: "Never underestimate the bandwidth of a truck full of CDs speeding
down the hightway."