CONEXANT HSF WINMODEM

Giannis Vrentzos gvre at gvre.gr
Wed Nov 5 08:53:21 EET 2003

dbouras at hol.gr wrote:

>  Είσαστε άξιοι της τύχης σας (όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι) εδώ στην
>  Ελλάδα μου φαίνεται... Ευχαρίστως να βάλω τους παλαιούς drivers κάπου
>  να τους κάνεις download, αλλά μου κάνει χείριστη εντύπωση η γενική
>  νοοτροπία.

H nootropia tou na xrewnoun tous drivers gia tis syskeyes pou ftiaxnoun
dhladh sou kanei kalyterh entypwsh? Fantasou na pas na agoraseis ena
aytokinhto, na to plhrwseis kai meta na sou poun "3ereis, prepei na
plhrwseis kai tis rodes giati den htan sthn timh !!!".

>  Επισκέπτονται (όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι) ανελιπώς και κατά ορδές τα
>  "πολιτιστικά κέντρα" σε πόλεις και επαρχία κάθε Σαββατοκύριακο, ξοδεύοντας
>  ανατριχιαστικά ποσά καταστρέφοντας την υγεία τους και χρηματοδοτώντας
>  νονούς της νύχτας, αλλά αντιδρούν στο να βοηθήσουν οικονομικά με τον
>  οβολό τους (στην κυριολεξία) μια δημιουργική προσπάθεια.
>
>  Αναλογίστηκες τι ζητά η Linuxant για ΕΝΑΝ ολόκληρο χρόνο upgrades; Μόλις
>  $14.95 δηλαδή μόλις (14.95 x 0.863 =) 12.90 ευρώ, δηλαδή 1 ευρώ και
>  8 λεπτά το μήνα! Το μέτρο έχει χαθεί, φοβάμαι... Έχω μείνει άφωνος -- δε
> [...]

Sigoura to poso den einai megalo alla giati na xrewnoun gia kati to
opoio einai aparaithto gia thn leitourgia twn syskeywn pou
kataskeyazoun. Drivers einai kai oxi kamia emporikh efarmogh.

Pros arxiko apostolea: Exw to source kapoiwn drivers oi opoioi doulevoun
me HCF 56k kai logika 8a kanoun douleia. An tous 8eleis steile ena
proswpiko email na stous steilw.

>  Δημήτρης

Gvre