[SOLVED] Local built KDE & πρόβλημα Konqueror - Plug-Ins

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Tue Nov 4 19:24:33 EET 2003

Στις Δευ 03 Νοε 2003 12:29, ο/η Dimitris Kamenopoulos έγραψε:

> Λέει κάπου
> kdecore (KLibLoader): library=libnsplugin.la: No file names libnsplugin.la
> found in paths.
>
> Αυτό πρέπει να υπάρχει στο $KDEDIR/lib/.
>
> Αν δεν υπάρχει, ξαναmake το kdebase ή μάλλον ξανα-configure για να δεις αν
> σου είχε καμία προειδοποίηση. Χρειάζεσαι motif-devel ή lesstif-devel για να
> δουλέψουν τα plugins.
>
> Αν υπάρχει, έλεγξε τις μεταβλητές συστήματος LD_LIBRARY_PATH(πρέπει να
> περιέχει /opt/yourkdedir/lib, KDEDIR (πρέπει να είναι /opt/yourkdedir) και
> [...]

Πραγματικά, εγκατέστησα το πακέτο lesstif-devel, έκανα ξανά ./configure &&
make && make install το kdebase και έπαιξε θαυμάσια :) Ευχαριστώ Δημήτρη!

BTW, υπάρχει σε κάποιο σημείο μέσα στο site του KDE ποιά πακέτα απαιτούνται
για το compilation του; Η μέθοδος που ακολουθώ μέχρι τώρα είναι try and error
: αν μου "χτυπήσει" κάποιο configure ψάχνω και εγκαθιστώ το devel πακέτο της
βιβλιοθήκης που ψάχνω.
--
Νικόλαος Διονυσόπουλος
Φ. Μηχανολόγος Μηχανικός ΑΠΘ