[Open-source] Novell to buy Suse

DJ Art djart at linux.gr
Tue Nov 4 16:45:15 EET 2003

On Tuesday 04 November 2003 16:07, Konstantinos Margaritis wrote:

>  Από τη μία η redhat
> παρατάει το desktop linux, η novell αγοράζει τη suse, η mandrake πάει
> (πήγαινε) για κλείσιμο, τελικά μόνο το Debian και τα *BSD θα μείνουν
> :-)Το περίεργο είναι οτι το Linux γενικά δυναμώνει όλο και
> περισσότερο!

Πάνω σε αυτό έχω να παρατηρήσω ότι 1ον η redhat δεν παρατάει το desktop.

Από την άλλη, αν ακολουθήσω τη λογική σου (και κάνω μια υπόθεση ότι το
Fedora τελικά αποδειχθεί "κακό"), θα έλεγα ότι από κάτι τέτοιο στο
τέλος η SuSE θα βγεί κερδισμένη. Αν μάλιστα κλείσει και η Mandrake
(κλαψ), τότε η SuSE ξαφνικά προβλέπω να γίνεται RedHat στη θέση της
RedHat (όσον αφορά τα desktop).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?