[Open-source] Novell to buy Suse

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Tue Nov 4 16:30:11 EET 2003

At Tue, 4 Nov 2003 16:07:35 +0200,
Konstantinos Margaritis wrote:

> On Tuesday 04 November 2003 15:39, Nikos Charonitakis wrote:> Μετά την εξαγορά της Ximian πάνε να πάρουν και τη Suse...> http://biz.yahoo.com/rc/031104/tech_suse_novell_1.html> http://biz.yahoo.com/prnews/031104/sftu091_1.html
> Από τη μία η redhat παρατάει το desktop linux, η novell αγοράζει τη suse, η mandrake πάει (πήγαινε) για κλείσιμο, τελικά μόνο το Debian και τα *BSD θα μείνουν :-)Το περίεργο είναι οτι το Linux γενικά δυναμώνει όλο και περισσότερο!
> -- Konstantinos MargaritisConsultant - IT ServicesDebian Developer

Molis simera elava to mailaki apo to redhat network pou me eidopoiouse
gia "Red Hat Linux end-of-life update and transition
planning". Anamesa sta alla
As previously communicated, Red Hat will discontinue maintenance and
errata support for Red Hat Linux 7.1, 7.2, 7.3 and 8.0 as of December
31, 2003. Red Hat will discontinue maintenance and errata support for
Red Hat Linux 9 as of April 30, 2004. Red Hat does not plan to release
another product in the Red Hat Linux line.
Fainetai pira tin apofasi na gyriso se Debian tin katallili stigmi...
Pantos gia mia etaireia symferei na paei se Redhat Enterprise
Edition kai na exei to support kai ola ta certifications pou thelei
gia ta diafora proionta.
Emena omos san prosopiko xristi pou me endiaferei to workstation mou
(kai i eleytheria) theoro oti irthe i ora gia Debian (kai nai mallon
argisa ligo).

  Kostas Zorbadelos
  Currently at: Otenet IT Department
  mailto: kzorba at otenet.gr

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.