LaTeX: Κερκίς και itemize

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Nov 4 14:25:56 EET 2003

  Χαιρετώ,

  Τελευταία που έχω πάρει κι εγώ τον κακό δρόμο και γράφω σε LaTeX,
τείνω να χρησιμοποιώ τη γραμματοσειρά Κερκίς [0] για τα κείμενά μου.
Χθες προχθές όμως, έπεσα στο εξής πρόβλημα: όταν έχω ένα itemize μέσα
σε ένα άλλο, αντί να βγαίνει κάποιου είδους παύλα για την εσωτερική
λίστα, εμφανίζεται ένα αριστερό άγκιστρο («{»), που προφανώς δεν είναι
και πολύ κατάλληλο. Παραθέτω ένα παράδειγμα που επιδεικνύει το
πρόβλημα:

\documentclass[a4paper]{article}
\usepackage[english,greek]{babel}
\usepackage[utf8]{inputenc}
\usepackage{kerkis}
\begin{document}
Μια λίστα:
\begin{itemize}
\item Πρώτο στοιχείο.
\item Δεύτερο στοιχείο, που έχει κι αυτό λίστα:
  \begin{itemize}
  \item Πρώτο εσωτερικό στοιχείο.
  \item Δεύτερο εσωτερικό στοιχείο.
  \end{itemize}
\end{itemize}
\end{document}

  Έχει κανείς καμιά ιδέα για το πώς να αντιμετωπίσω κάτι τέτοιο; Το
ιδανικό θα ήταν να μπορεί να μπει κάπου μια εντολή που να καθορίζει το
χαρακτήρα που θα χρησιμοποιείται για το εσωτερικό itemize. Διαφορετικά
θα πρέπει να τον ορίζω εγώ κάθε φορά με το χέρι στο προαιρετικό όρισμα
του \item, που δε λέει...

[0] http://iris.math.aegean.gr/software/kerkis/

--
Vasilis Vasaitis